۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

«صبح آزادی» سپیده زد


روزنامه‌ی «فرهنگ آشتی» در شماره‌ی روز پنج‌شنبه‌ی خود به تاریخ یازدهم شهریور 1389 از انتشار صبح آزادی خبر داده است.

خبر منتشر شده در فرهنگ آشتي

این روزنامه در بخش فرهنگی خود در خبری با تیتر «صبح آزادی سپیده زد» و چاپ عکس نخستین جلد صبح آزادی در دور جدید نوشته است:
دور جدید هفته‌نامه‌ی «صبح آزادی» با روی‌کرد تحلیلی به موضوع‌های روز جامعه و با بهره‌گیری از توان گروهی از روزنامه‌نگاران شناخته شده‌ی کشور روی پیشخوان مطبوعات رفت. این رسانه، در نخستین شماره از دور جدید خود به پرونده‌ی «کودتا» پرداخته و «خطر نظامی در کمین ایران»، «پیامدهای روانی کهریزک بر جامعه»، «موشکافی انتشار اسناد محرمانه‌ی پنتاگون»، «یادنامه‌ی احمد شاملو»، «سوگ‌نامه‌ی ژوزه ساراماگو»، «اسطوره‌شناسی مارادونا» و «چالش پوشش زنان» نیز از دیگر پرونده‌ها و پکیج‌های این شماره‌ی صبح آزادی به شمار می‌رود. در بخشی از سرمقاله‌ی این شماره که «به قلم سردبیر» این هفته‌نامه است، می‌خوانیم: «ما جان‌سخت‌های این دورانیم. در این راه دراز که آمدیم، هربار توقیف و گرفتاری، هر رخ‌داد همه‌گیری بی‌آن‌که بخواهیم موجی از مهاجرت و رفتن را میان ما پدید آورده، هر سال که می‌گذرد، کم‌تر می‌شویم، دوره‌هامان اندک‌تر و آرزوهامان کوچک‌تر اما با این‌همه این چراغ نباید که خاموش شود و برای همین هم با همه‌ی دشواری‌ها و نیامدها و گرفتاری‌ها هنوز هم هستند کسانی که می‌نویسند و بهایش را می‌دهند، ما از آن اندک جان‌سخت‌های روزگاریم...».
صبح آزادی که با شعار «ماندن تا سپیده‌دم» و لوگویی برگرفته از سه رنگ پرچم ایران روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفته، در هشتاد صفحه و با بیش از 150 هزار کلمه منتشر شده است.‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر